niedziela, 4 stycznia 2015

Wprowadzenie

----------------------------------------------

23:57. Za 3 minuty na wyświetlaczu mojego smatfona pojawi się szczególna data - 13 marca czyli dzień, w którym obchodzę swoje 18 urodziny. Za chwilę zaczną do mnie przychodzić sms-y z życzeniami, a mój telefon rozgrzeje się do czerwoności. Tacy właśnie byli moi znajomi - nawet w moje urodziny nie pozwalali mi się wyspać, ale mimo to kochałam ich. Zawsze mi kibicowali, wierzyli we mnie i wspierali. Ja, Karolina, Kinga, Rafał i Daniel byliśmy dla siebie jak rodzina... ale nie o tym miałam mówić!
Czy ja się w ogóle przedstawiłam?
Jestem Olga, ambitna i otwarta uczennica warszawskiego liceum, miłośniczka sportu, lekkoatletka, kapitan szkolnej drużyny siatkarskiej. Kiedy to czytasz wszystko jest idealne prawda? Było... Było idealnie, dopóki wydarzenia sprzed 3 miesięcy nie wywróciły mojego życia go góry nogami. Pewnie teraz pomyśleliście, że chodzi o faceta? Tak, zgadliście. To będzie następna historia o miłości.
Zapytacie co robię o tej porze?
Myślę. Nocna pora służy długim przemyśleniom, przez które nieraz z wyczerpania przysypiałam na szkolnej ławce. W nocy jest mi jakoś łatwiej, moja poduszka wydaje się idealnym słuchaczem nierealnych historyjek, które chodziły po mojej głowie. Dzisiejszej nocy moje myśli szczególnie nie dawały mi zasnąć. Czułam coś dziwnego... Czułam, że już niedługo wszystko się zmieni.

----------------------------------------------

Hej, witajcie! Ja jestem Mila, a to co przed chwilą przeczytaliście to małe wprowadzenie do opowiadania, które zdecydowałam się napisać. Sama uwielbiam czytać podobne blogi, więc zdecydowałam, że i ja spróbuję swoich sił w pisaniu. Poza tym uwielbiam wyzwania i chciałabym w swoim życiu spróbować wszystkiego. Z góry przepraszam za wszelkie błędy czy to językowe czy interpunkcyjne, ale nie jestem polonistką i nigdy nią nie będę!
Mam nadzieję, że ten króciutki fragment zaciekawi Was i będziecie mi towarzyszyć oraz śledzić losy głównej bohaterki.

To mój debiut - bądźcie wyrozumiali!
Mila.

5 komentarzy:

  1. Hmm, może być dość ciekawie! Zastanawia mnie, co takiego stało się w życiu Olgi... Mam nadzieję, że napiszesz o tym w następnych rozdziałach ;)

    Możesz mnie informować o nowościach. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ^^ Lecę czytać dalsze perypetie Olgi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Afgfwfwgwf ja mam urodziny 13 marca ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Łał, niezły zbieg okoliczności! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. No hej jestem tu przez przypadek xD ale już mi się podoba 😊
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń